Društveno odgovorno poslovanje

Kompanija SANI GROUP svakodnevno brine o svojim zaposlenima, korisnicima usluga, dobavljačima i ostalim poslovnim partnerima, kao i o odnosu sa konkurencijom i širom lokalnom zajednicom.

Zaposleni u kompaniji osim prava koja su zagarantovana zakonom stiču i velike mogućnosti za lično unapredjenje. Formalno obrazovanje lako se može nadograditi brojnim edukacijama u zemlji i inostranstvu. Organizator edukacija i inostranih obuka je kompanija, a zaposleni se delegiraju od strane pretpostavljenih ili samostalno prijavljuju.

Ulaganje u znanje zaposlenih trajno je opredeljenje kompanije SANI GROUP. Osnov je konkurentske prednosti I povećanja lojalnosti potrošača.

Odnos između zaposlenih u kompaniji I rukovodstva nije opterećen strogom procedurom I rigidnim kodeksima. Na unapređenju ovog odnosa radi se svakodnevno kroz brojne susrete,radionice I team building.

Briga o ekonomskom aspektu poslovanja ne isključuje društevenu odgovornost kompanije. Stoga, se u kompaniji SANI GROUP vodi računa o zadovoljenju potreba svih interesnih grupa.

Kako je jedna od primarnih delatnosti kompanije promet medicinskim sredstvima, trudimo se da usvajanjem evropskih standarda brinemo o sredini u kojoj poslujemo,  strogo pazeći na održivost ekološke politike.

Odnos sa poslovnim partnerima, kupcima/dobavljačima gradimo na principima međusobnog uvažavanja u smislu doslednog pridržavanja svih dogovorenih uslova saradnje. Poštovanje obaveze redovnog izmirivanja finansijskih obaveza u kompaniji “Sani group” nije uslovljeno isključivo zakonskim normama, već domaćinskim odnosnom prema poslu, branši I poslovnim partnerima.

Ne ugroziti svojim potrebama potrebe svojih dobavljača, isporučilaca I kupaca maksima je koje se dosledno pridružavamo.

Sa prodajnom mrežom  od  42 kabineta za korekciju vida i sluha u 34 grada Srbije sa pravom tvrdimo da dajemo svoj maksimum kako bismo podržali lokalne sredine u kojima poslujemo. Donatorstva I sponzorstva ne beleže se u cilju objavljivanja I samoreklamiranja, već u smislu praćenja doprinosa.

Za poslovnu filozofiju koja u temeljima ima postulate društvene odgovornosti, kompanija je nagradjena Nacionalnom nagradom za društveno odgovorno poslovanje (druga nagrada) Privredne komore Srbije, 2011. godine. Nagrada se odnosila na implementaciju I realizaciju priojekta besplatne provere vida I sluha.

Finansijski izveštaji za 2015. - Cineoptic a.d.